Figura Clinica Logo
Έξυπνη Αναζήτηση

Η διατροφή μας τις μέρες των Χριστουγέννων σίγουρα αλλάζει, καθώς οι πειρασμοί είναι πολλοί. Υπάρχουν όμως κάποιες μικρές συμβουλές που μπορούμε να ακολουθήσουμε ώστε να αποφύγουμε τα περιττά κιλά.

Μια πρώτη συμβουλή είναι να ξεκινήσετε τη μέρα σας με ένα καλό και ισορροπημένο πρωινό:

Ενδεικτικά:

  • 1 ποτήρι φ. χυμό με 1 κουλούρι Θεσ/κης
  • 1 ποτήρι γάλα 1,5% με 2/3 φλιτζ. δημητριακά με φυτ. ίνες
  • 1 ποτήρι φ. χυμό με 1 τοστ (με ψωμί ολικής -τυρί-γαλοπούλα)
  • Πράσινο τσάι και 1 μέτριο κομμάτι βασιλόπιτα (1-2 φορές)
  • Πράσινο τσάι και 2 μελομακάρονα μικρά ή 1 κουραμπιέ

Υιοθετήστε κάθε μέρα ακόμα και στις βόλτες σας ή λίγο πριν το φαγητό:

  • 2 φρούτα ή 4-5 αποξηραμένα φρούτα(σύκα, δαμάσκηνα) και
  • 2κ.σ. ξηρούς καρπούς

Για το κυρίως γεύμα τις βραδιές των Χριστουγέννων και της Παραμονής Πρωτοχρονιάς δε χρειάζονται οδηγίες, απολαύστε το!

Tip: - μη μείνετε νηστικοί μέχρι το εορταστικό γεύμα! 3 ώρες πριν καταναλώστε ένα ελαφρύ σνακ π.χ. σαλάτα με λίγο τυρί light και 1 φρυγανιά ή σαλάτα με 2 αυγά βραστά.

  • 1 ποτήρι νερό πριν το εορταστικό γεύμα
  • Την επόμενη των εορταστικών γευμάτων μπορούμε να το «σώσουμε» ! Βαφτήστε την ημέρα αποτοξίνωσης και επιλέξτε φρούτα, σαλάτες, μικρές ποσότητες ψητών που θα έχουν περισσέψει από το γιορτινό τραπέζι και τονοσαλάτα ή ομελέτα για βραδινό.

Όσον αφορα τα ροφήματα και τα ποτά:  

  • Σε περίπτωση που το επιθυμείτε επιλέξτε αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη
  • Προτίμησε το κρασί

Δραστηριότητα : Μιας και η περίοδος δεν ευνοεί την προσοχή στη διατροφή μας, δώστε έμφαση στην «κίνηση» , η οποία ενδεχομένως να «σβήσει» τα διατροφικά ατοπίματα  Επιδιώξτε να ξεφύγετε από την καθημερινότητα, προγραμματίστε κάποια βόλτα στο βουνό ή οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα σας αρέσει. Θα κάνει καλό και στο σώμα και στη διάθεση σας!

Και φυσικά ΝΕΡΟ ... ΝΕΡΟ ... ΝΕΡΟ !  

Καλές γιορτές με υγεία, αγάπη, ευτυχία!

Γιαννακούλια Δήμητρα

Κλινικός Διαιτολόγος- Διατροφολόγος

Figura Πεδίο Άρεως

Μοιράσου το:

Σας κοιτάμε στα μάτια ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Περισσότερα Αποδοχή