Figura Clinica Logo
Έξυπνη Αναζήτηση

Η άνοιξη έφτασε με τα διατροφικά δώρα της για να ενισχύσει τη διάθεση, την ενέργεια, το μεταβολισμό και τη μνήμη σας!

 

Αγκινάρες

Είναι πλούσιες σε μαγνήσιο, ένα βασικό μεταλλικό στοιχείο το οποίο σχετίζεται με πάνω από 300 μεταβολικές διεργασίες στον ανθρώπινο οργανισμό, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής ενέργειας. Παράλληλα, είναι απαραίτητο στη διαδικασία απορρόφησης του ασβεστίου και στο σχηματισμό των οστών, στην καλή λειτουργία των μυών και της καρδιάς όπως και στη σωστή ρύθμιση του νευρικού συστήματος. Η κάθε μία αγκινάρα έχει μόλις 60 θερμίδες!

Σπαράγγια

Είναι μια από τις καλύτερες πηγές φυλλικού οξέος, μια βιταμίνη του συμπλέγματος Β που συμβάλλει στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού, στην ανάπτυξη χαρούμενων συναισθημάτων και στη βελτίωση της διάθεσης. Κάθε κλωνάρι από σπαράγγι έχει μόνο 4 θερμίδες!

Φασολάκια

Τα πράσινα φασολάκια, αν και έχουν μόνο 44 θερμίδες σε ένα ολόκληρο φλιτζάνι, είναι φορτωμένα με θρεπτικά συστατικά! Αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμινών Α, K και C, όπως και βιταμινών του συμπλέγματος Β. Παράλληλα, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες που βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου. Περιέχουν επίσης, τα πολύ σημαντικά αντιοξειδωτικά καροτενοειδή, β – καροτένιο, λουτεΐνη και ζεαξανθίνη με αποδεδειγμένη καρδιοπροστατευτική και αντικαρκινική δράση!

Φράουλες

Είναι πλούσιες σε φυσικά αντιοξειδωτικά όπως βιταμίνη Α και C, φλαβονοειδή και φαινόλες, τα οποία έχουν αποδεδειγμένες αντικαρκινικές και αντιγηραντικές ιδιότητες. Παράλληλα, συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος, στην καλή υγεία των οστών και στην προστασία από την εμφάνιση καταρράκτη και εκφύλισης της ωχράς κηλίδας.

Μύρτιλα

Πολλοί τα αποκαλούν ΄βατόμουρα της νιότης΄ και όχι άδικα, χάρη στην πλούσια θρεπτική τους αξία. Αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμινών και αντιοξειδωτικών τα οποία συμβάλλουν στην καλή λειτουργία της καρδιάς, της όρασης και του ανοσοποιητικού συστήματος. Παράλληλα, εμποδίζουν την πρόωρη γήρανση και βοηθούν σημαντικά στη βελτίωση της μνήμης!

Αβοκάντο

Βρίσκεται στην πρώτη θέση του βιβλίου Ρεκόρ Γκίνες ως το πιο θρεπτικό φρούτο κι όχι τυχαία: έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο που συμβάλλει στην καλύτερη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, αλλά και περιέχει υψηλή περιεκτικότητα φολλικού οξέους που είναι και αυτό προστατευτικό κατά των καρδιαγγειακών παθήσεων. Επίσης το αβοκάντο περιέχει 4 γρ. πρωτεΐνης, αυτό το κάνει ένα από τα φρούτα με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε αυτή. Επιπρόσθετα είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία μειώνουν την κακή χοληστερίνη (LDL) και βελτιώνουν την καλή (ΗDL).

 

Figura Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης Διαιτολόγοι-Διατροφολόγοι

 Νικολοπούλου Δήμητρα

Μοιράσου το:

Σας κοιτάμε στα μάτια ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Περισσότερα Αποδοχή