Figura Clinica Logo
Έξυπνη Αναζήτηση

Το γάλα αμυγδάλου είναι ένα κρεμώδες ρόφημα, με ιδιαίτερη γεύση το οποίο καταναλώνεται εδώ και εκατοντάδες χρόνια.

 

Αποτελεί μια καλή εναλλακτική πηγή θρεπτικών συστατικών για όσους αποφεύγουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα, είτε λόγω δυσανεξίας στη λακτόζη (υδατάνθρακας αγελαδινού γάλακτος), είτε λόγω αλλεργίας στην καζεΐνη (πρωτεΐνη αγελαδινού γάλακτος).

Χρησιμοποιείται από τους αυστηρά χορτοφάγους, ως υποκατάστατο των γαλακτοκομικών προϊόντων καθώς συνιστά φυτική τροφή.

Είναι ιδιαίτερα εύπεπτο, ενώ αποτελεί εξαιρετική πηγή ασβεστίου, ω-3 λιπαρών οξέων και αντιοξειδωτικών (φλαβονοειδή, βιταμίνης Ε, σεληνίου).

Παράλληλα, βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, στη μείωση της χοληστερίνης και στην καλύτερη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου του αίματος.

Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στο πρωινό σας γεύμα σε συνδυασμό με δημητριακά ολικής αλέσεως, αλλά και να το βάλετε σε ποικίλες παρασκευές (π.χ. smoothies, παγωτά, κέικ, γλυκές κρέμες, ρυζόγαλο, κρεμώδεις σούπες).

Μπορείτε εύκολα να το παρασκευάσετε και στο σπίτι σε λίγα μόνο βήματα!

Θα χρειαστείτε :

1 κούπα ωμά αμύγδαλα

-2 ή 3 κούπες νερό (ανάλογα με το πόσο πηκτό το προτιμάτε)

-1 κούπα νερό (για να μουλιάσουν τα αμύγδαλα)

-1 κουταλιά μέλι ή πετιμέζι

 

Εκτέλεση

Αφήνετε τα αμύγδαλα να μουλιάσουν σε μία κούπα νερό για 8–10 ώρες. Βάζετε στο blender τα αμύγδαλα, το μέλι και τις 2–3 κούπες νερό ανάλογα με το πόσο πηκτό θέλετε το γάλα. Χτυπήστε το για 1–2 λεπτά και κατόπιν, σουρώστε το με ένα μεγάλο σουρωτήρι. Αποθηκεύστε το γάλα αμυγδάλου σε μια γυάλινη κανάτα και διατηρήστε το στο ψυγείο έως 4 ημέρες.

Tip: 30-40 θερμίδες ανά 240 ml

 

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Figura Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης

Νικολοπούλου Δήμητρα(MSc)

Μοιράσου το:

Σας κοιτάμε στα μάτια ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Περισσότερα Αποδοχή