Figura Clinica Logo
Έξυπνη Αναζήτηση

Ακολουθείστε μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με την καινοτόμο θεραπεία του Κρουστικού Υπέρηχου – ShockWave. Πρόκειται για θεραπεία ιατρικής αισθητικής σώματος που υπόσχεται άμεσα και μακροχρόνια αποτελέσματα!

Η Shock Wave, η αναίμακτη θεραπεία καινούριας γενιάς κρουστικού υπερήχου εφαρμόζεται στην αισθητική ιατρική για την αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας, την σύσφιξη της επιδερμικής χαλάρωσης και τη λιποδιάλυση. Όλο και περισσότερες γυναίκες επιλέγουν την Shock Wave για να αντιμετωπίσουν το τοπικό πάχος, την επιδερμική χαλάρωση και την κυτταρίτιδα που μπορεί να υπάρχει στα χέρια, στην κοιλιά, στους μηρούς, στα γόνατα και στις γάμπες.

Με την Shock Wave, η κυτταρίτιδα βελτιώνεται, το τοπικό πάχος περιορίζεται και η επιδερμική χαλάρωση μειώνεται. Τα αποτελέσματα της βασίζονται στα κρουστικά κύματα που δημιουργούνται και μεταδίδονται στους ιστούς με ελεγχόμενη πίεση και συχνότητα. Η θεραπεία διεισδύσει σε βαθύτερους ιστούς, μειώνει των όγκο των λιποκυττάρων, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και της λέμφου, προάγει την σύνθεση του κολλαγόνου και ενεργοποιεί την διαδικασία κυτταρικής ανάπλασης.

Η θεραπεία μπορεί να συνδυαστεί και με θεραπεία κατά των ραγάδων, μεσοθεραπεία κατά της κυτταρίτιδας, σύσφιξης και λιποδιάλυσης για ακόμα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα. Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε και το κομμάτι της διατροφής!

Ακολουθείστε μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή βασισμένη στις αρχές της Μεσογειακής Πυραμίδας. Οι διαιτολόγοι των Figura λαμβάνοντας υπόψη τις προσωπικές ανάγκες, διατροφικές συνήθειες/προτιμήσεις, καθώς και ιδιαιτερότητες στο ιατρικό ιστορικό του κάθε πελάτη, φροντίζουν για το σχεδιασμό και κατάρτιση κατάλληλων εξατομικευμένων προγραμμάτων διατροφής. Σκοπός είναι η σταδιακή τροποποίηση της διατροφής συμπεριφοράς και η γενικότερη αλλαγή της νοοτροπίας του ατόμου απέναντι στη διατροφή. Το άτομο εκπαιδεύεται να τρέφεται σωστά και να υιοθετήσει νέες διατροφικές συνήθειες που θα τις ακολουθήσει εφ’όρου ζωής. 

Διατροφικά Tips:

  • Καταναλώστε μικρά και συχνά γεύματα
  • Μην παραλείπετε το πρωινό γεύμα.
  • Προτιμήστε προϊόντα ολικής αλέσεως.
  • Αυξήστε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών σε 5 με 8 μερίδες ημερησίως.
  • Περιορίστε την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων πλούσιων σε κορεσμένα λιπαρά και ζάχαρη.
  • Τρώτε αργά και μασάτε καλά την τροφή σας.
  • Περιορίστε την κατανάλωση αλατιού.
  • Πίνετε αρκετά υγρά κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  • Χρησιμοποιείτε το ελαιόλαδο ως αποκλειστική πηγή λίπους στα γεύματά σας .
  • Περιορίστε την κατανάλωση αναψυκτικών και αλκοολούχων ποτών.
  • Φροντίστε να υπάρχει ποικιλία, μέτρο και ισορροπία στην καθημερινή σας διατροφή!

Επισκεφθείτε το διαιτολογικό τμήμα των Figura για περισσότερες συμβουλές!

 

Figura Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος  Νικολοπούλου Δήμητρα (ΜSc)

Πηγή: https://www.figurabody.gr/el/

Μοιράσου το:

Σας κοιτάμε στα μάτια ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Περισσότερα Αποδοχή